Scrisoare pentru fata cu care m-a înșelat

Îmi pare rău. Îmi pare rău că te-ai simțit atât de josnică făcându-i asta cuiva cu demnitate, că nu ți-ai valorificat destul corpul și sufletul, pe care oricum le ai degeaba și le-ai pus pe tavă unui tip după care te uitai de ceva vreme. 

Uitându-te la noi doi, împreună, poate ai fost geloasă, poate doar voiai să arăți că poți. Niciodată nu voi ști răspunsul. În schimb, aș vrea să știu cine ți-a spus vreodată că singurul mod de a primi atenție și iubire de la un bărbat e să îl seduci. Poate te-ai bazat pe ideea că l-ai „furat” de la cineva dar un bărbat trebuie să te câștige pe tine în toate modurile posibile în afară de cele sexuale, înainte de a avea permisiune la corpul tău, să îți dețină sufletul. Ar trebui să îți iubească mintea și zâmbetul, nu doar corpul și ce îi poți oferi într-o cameră întunecată.

Nu știu cine a reușit să te „degradeze” încât să gândești așa limitat despre mintea și personalitatea ta și cum că depinzi doar de corpul tău și de aparențe ca să obții ceea ce vrei.

Lăsând asta la o parte, vreau să îți mulțumesc că m-ai făcut să realizez că un bărbat ce înșeală femeia ce a încercat să îl facă mai bun, femeia care a fost mereu lângă el și l-a ascultat, clădindu-și visele pe ale lui, nu e bărbat deloc. Mulțumesc că l-ai luat de lângă mine înainte să mă rănească cu adevărat.Este doar o tăietură ce se va vindeca în timp, nu mă îngrijorez.Îți mai mulțumesc pentru faptul că m-ai făcut să realizez că merit mai mult decât el mi-a putut da vreodată.

Acum sper doar ca tu să te gândești bine și să îți vezi adevărata valoare. Noi, femeile, trebuie să rămânem împreună și să avem grijă unele de altele. El chiar nu merită, draga mea.Dacă mi-a făcut asta mie, ți-o va face și ție.Îți urez o căutare a propriului suflet plăcută.

Lasă un comentariu